FAQ

KAN JEG ÆNDRE ELLER ANNULLERE MIN ORDRE, NÅR DEN ER BEKRÆFTET?

Vi kan desværre ikke foretage ændringer eller annullere din ordre, når den først er bekræftet.

HVORNÅR OG HVORDAN KAN JEG BRUGE MIT SPORINGSNUMMER?

Du modtager en forsendelsesbekræftelse med et sporingslink, så snart din ordre er afsendt. Linket bliver aktivt, når transportøren afhenter og scanner din forsendelse.

JEG MODTOG MIN ORDRE, MEN DER ER FEJL, UMANGLER ELLER ET FORKERTE PRODUKT. HVORDAN FÅR JEG REFUSION ELLER OMBYTNING?

Kontakt venligst vores kundeservice, så snart du opdager, at din ordre ikke er som forventet på hello@silkand.dk så hjælper vi dig hurtigst muligt.

HVORDAN RETURNERER JEG MIN ORDRE?

Vi modtager kun returnering inden for 30 dage. Send en mail til: hello@silkand.dk og vi sender dig en returlabel til print og returnering i GLS shop.

KONTAKT

Hvis du har spørgsmål til en ordre, vores produkter eller vores hjemmeside, så tjek venligst sektionen med ofte stillede spørgsmål FAQ nedenfor - svaret er der måske allerede! Alternativt kan du kontakte os på en af ​​mulighederne nedenfor eller bruge kontaktformularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst.

Kontaktformular