KONTAKT

Hvis du har spørgsmål til en ordre, vores produkter eller vores hjemmeside, så tjek venligst sektionen med ofte stillede spørgsmål - svaret er der måske allerede! Alternativt kan du kontakte os på en af ​​mulighederne nedenfor eller bruge kontaktformularen, så vender vi tilbage til dig.

Vi bestræber os på svare indenfor 24 timer!

FAQ

Kan Jeg Ændre Eller Annullere Min Ordre Når Den Er Blevet Godkendt?

Vi kan desværre ikke foretage ændringer eller annullere din ordre, når den først er bekræftet. Men kontakt os på: hello@silkand.dk så gør vi alt for hjælpe dig!

Hvornår Og Hvordan Kan Jeg Bruge Mit Sporingsnummer?

Du modtager en forsendelsesbekræftelse med et sporingslink, så snart din ordre er afsendt. Vi bestræber os på at levere alle ordre som er bestilt hverdage inden kl. 11.00 næste hverdag. Linket bliver aktivt, når transportøren afhenter og scanner din forsendelse.

Jeg Har Modtaget Det Forkerte Produkt Eller Der Er En Reklamation På Mit Produkt, Hvad Gør Jeg?

Kontakt venligst vores kundeservice, så snart du opdager, at din ordre ikke er som forventet på hello@silkand.dk. Vi er klar til at hjælpe dig og bestræber os på vende retur indenfor 24 timer!

Hvordan Returnere Jeg Min Ordre?

Vi accepterer returnering, i ubrugt emballage med tags, indenfor 30 dage. Send en mail til: hello@silkand.dk og vi sender dig en returlabel du kan printe og retunerer fra din nærmeste i GLS shop. Returfragt vil blive pålagt Gebyr 39 kr som fratrækkes din tilbagebetaling efter godkendt retur.